Jak efektywnie reklamować pracowników sprzedaży

Z poziomem bezrobocia w wieku 17 lat i recesji, co oznacza, że ​​wielu zatrudnionych poszukuje lepszych miejsc pracy, często reklamuje się setki kandydatów na każdą z nich. Możesz być przerażony perspektywa rifling poprzez stos życiorysów lub formularzy zgłoszeniowych, ale można wykorzystać to na korzyść i zapewnić wybór idealnych kandydatów na sprzedaż.

W tym celu należy zadbać o to, aby reklama w miejscu pracy była dokładna, atrakcyjna i dobrze ukierunkowana. Główne miejsce, gdzie poszukują kandydatów na sprzedaż, są online, i to gdzie powinieneś skupić się na procesie rekrutacji sprzedaży.

Skieruj się do najlepszych kandydatów na sprzedaż

Zamiast umieszczać swoją pracę na ogólnym portalu pracy, dlaczego nie kierować konkretnych odbiorców na stronę rekrutacyjną? Odwiedzający strony internetowe skupiające się na sprzedaży miejsc pracy będą szukał konkretnie pozycji w branży takiej jak Twoja. Twoje odpowiedzi nie będą pochodzić od osób, które ubiegają się o setki miejsc pracy, mając nadzieję, że ktoś je weźmie, ale od napędzanych kandydatów do sprzedaży, którzy mają określone przesłanki lub konkretny interes i umiejętności w danej dziedzinie. Jeśli poszukujesz specjalistów ds. Sprzedaży, jesteś o wiele bardziej skłonny je znaleźć na stronie internetowej ds. Rekrutacji do sprzedaży, a to gdzie Twoje poszukiwania powinny być skoncentrowane.

Pisanie reklamy

Pisanie dobrej reklamy online to coś więcej niż wypełnienie formularza; Jest to istotna część procesu rekrutacji sprzedaży. Jest oczywiste, ale kandydaci sprzedaży będą bardziej przyciągani, jeśli uwzględnisz wszystkie atrakcyjne części tej roli, którą oferujesz.

Aby napisać pomyślne ogłoszenie dla pracowników działu sprzedaży, upewnij się, że Twoje ogłoszenie zawiera Twoją nazwę firmy, przyjazną wyszukiwarkę bez skrótów i pamiętaj, że reklamy z osobowością pozostaną na długo przed klientami sprzedaży. Zdefiniuj, jak pracownik ds. Sprzedaży wypełnia swoje obowiązki; Czy są one przez telefon lub osobiście. Włączyć wynagrodzenie (i OTE w stosownych przypadkach) oraz wszelkie inne korzyści i opisać idealnego członka personelu sprzedaży w celu zmniejszenia liczby nieodpowiednich wnioskodawców. Bądź jak najbardziej szczegółowy; Jakakolwiek wątpliwość w umysłach Twoich potencjalnych kandydatów na sprzedaż może uniemożliwić im zastosowanie.

Zastanów się nad agencją rekrutacyjną ds. Sprzedaży

Jeśli naprawdę nie masz czasu lub cierpliwości na przesiewanie stosu formularzy zgłoszeniowych lub życiorysów, warto rozważyć przekazanie tego niedogodności specjalistycznej agencji rekrutacyjnej ds. Sprzedaży. Będą mieli doświadczenie w znalezieniu udanych kandydatów na sprzedaż z niewielkim wysiłkiem z Twojej strony.